Nem is akármilyen hamburgerezőről van szó. A cég több franchise üzletet üzemeltet a telt keblű pincérnőiről ismert Hooter’s láncból.

A blockchain őrület jelenleg úgy áll, hogy a részvényeik árát felturbózni vágyó kisebb cégek nagy garral bejelentik, hogy valamit kezdeni fognak a technológiával. A bejelentésre válaszul az égbe lő ki a részvények ára, amit normalizálódás követ, de az új szint is magasabb marad, mint az eredeti. A módszert a Long Island Iced Tea Corporation mutatta be a legszebben, ők 183 százalékos emelkedést produkáltak tőzsdenyitás előtt még december végén. De közelebbi példa is van, a papíron a Szilícium-völgyet is megelőző Csíki Sör is bejelentette, hogy hamarosan kriptopénzt dob piacra.
A trendre a koronát – tudjuk, képzavar – a Chanticleer Holdings tette fel, amikor bejelentette, hogy hűségprogramját blockchain alapú rendszerre tervezi áttelepíteni. Ha valakinek a Chanticleer nem lenne ismerős, akkor a cég tőzsdei azonosítója a BURG segíthet. Igen, a cég hamburgerezőket üzemeltet. Ami még érdekes, hogy kilenc Hooter’s franchise üzlettel rendelkeznek, illetve ők vezették 2011-ben a Hooter’s of America megvásárlását az alapító családtól.
Így annyiban módosul a hír, hogy a legismertebb, alulöltözött, hatalmas mellű nőket foglalkoztató hamburgerlánc egy része próbálja azzal növelni az ázsióját, hogy még blockchain megoldásokat is ígér. A lépés egyébként biztosan nem tesz jót a blockchain hírének: sem az, hogy részvényturbózásra használják a szót, sem azt, hogy a legszexistább éttermek egyike teszi ezt.
Az új hűségrendszer bejelentése bejött a cégnek, ötven százalékkal emelkedett a papírok ára. Ebben persze része lehet annak is, hogy megnevezték a rendszert – ez a Mobivity Merit – amelyre az új hűségrendszer épül. Így könnyebb elhinni, hogy tényleg készül szoftver is.
Szólj hozzá