Nem elég appot fejleszteni, meg is kell győzni a felhasználókat, hogy egyszerűbb lesz az életük, ha kipróbálják azokat. Két amerikai nagy bank teljesen más választ adott erre a kérdésre.

A Bank Innovation értesülése szerint a 25 millió mobilos felhasználóval rendelkező Bank of America vagyonmenedzsment funkciókat kínáló csevegőrobotját, az Ericát, csupán kétmillió ügyfél használja. A bank szerint a vacak számot indokolhatja az is, hogy egy kisebb amerikai tagállamban vezették be először a funkciót és csak tavasz óta elérhető. Ezt sajnos nem emlegette akkor a pénzintézet, amikor a nyár elején az egymilliomodik felhasználó megszerzéséről küldtek sikerjelentést.
Érdemes hozzá nézni a CBInsights jelentését a JPMorgan Chase lakossági digitalizációs projektjeiről is. A Chase nem veszi félvállról a mobilos fejlesztéseket, ráadásul a termékei is rendkívül jónak tűnnek, de a mobilos, digitális ügyfelek számának növekedése így is nagyon lassú. A startupos prezentációk hokiütő alakú grafikonja helyett egy akadálymentesített rámpát látunk a charton. Ettől függetlenül érdemes szemmel tartani a Chase-t, mert az évi 12 százalékos növekedés sem megvetendő eredmény.
Szólj hozzá