Az Adyen és a Klarna arra törekszik, hogy korábbi sikereiket megismételjék. Mindkét vállalat a koronavírus idején, 2021-ben érte el csúcspontját értékelés szempontjából. Azóta értékük jelentősen csökkent, és most azon dolgoznak, hogy újra a szektor elitjébe kerüljenek.
A Klarna az üzleti modelljének finomításán dolgozik. Új funkciókat is bevezetett, például egy AI alapú vásárlási asszisztenst is. Ezeknek köszönhetően növekszik a forgalom és a bevétel, közeledve a nyereséges működéshez. Az Adyennel kötött megállapodás is e stratégia részét képezi. A vállalat technológiája lehetővé teszi a Klarna 150 millió ügyfelének, hogy még zökkenőmentesebb fizetéseket hajtsanak végre.
„Az Adyen világszínvonalú pénzügyi technológiai platformja tökéletesen illeszkedik a Klarna céljaihoz, hogy a vásárlók és kiskereskedők elsődleges vásárló asszisztense és fizetési hálózata legyen.” – mondta a Klarna társalapítója és vezérigazgatója, Sebastian Siematkowski.
A Klarna számára a fizetési platform szolgáltató ideális partner lehet. A Klarna a fizetési szolgáltatásait túl akarja terjeszteni a BNPL modellen, javítva az ügyfelek vásárlási élményét. Az Adyen lesz a tranzakciók mögötti motor, így a Klarna a saját területére összpontosíthat, miközben globális jelenlétét erősíti.
„A Klarna forradalmasította a digitális vásárlási élményt, és az Adyen platformjával párosítva emelni fogja a fizetések színvonalát és a vásárlói élményt világszerte.” – nyilatkozta az Adyen társalapítója és vezérigazgatója, Pieter van der Does.
(Forrás: fintech.hu)
(Borítókép: Depositphotos)
Szólj hozzá