A pénzügyi szektorban szerzett több mint egy évtizedes tapasztalattal Francesca Carlesi a Revolut csapatához csatlakozik, miután korábban az Egyesült Királyságban az első digitális jelzáloghitelt nyújtó Molo Finance vezetője volt. Carlesi a Molo Finace előtt a Deutsche Banknál töltött be vezető pozíciót, ahol globális szabályozási ügyekért felelt, továbbá az Intesa Sanapaolonál és a Barclays Banknál is dolgozott, ahol a stratégiai üzleti tervezés volt a fő területe. Carlesi decembertől kezdi meg feladatait az új pozícióban.
A kihívások ellenére a Revolut továbbra is nagy népszerűségnek örvend. A Kantar legutóbbi besorolása szerint a cég a 13. legértékesebb márka az Egyesült Királyságban, és a pénzügyi szolgáltatások között a harmadik helyet foglalja el a HSBC és a Barclays mögött. A Revolut márkájának értékét a cég 5,119 milliárd dollárra taksálja.
A Revolut globális szinten már 35 millió felhasználót számlál, a fintech cég pedig nemrégiben jelentette be a Revolut 10 bevezetését. Az új verzió lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyetlen felületen kezelhessék pénzügyeiket, intuitív módon navigáljanak kedvenc funkcióik és termékeik között, illetve személyre szabják a kezdőlapjukat.
(Forrás: fintech.hu)
(Borítókép: Depositphotos)
Szólj hozzá