A Kantar, egy globális márkakutató intézet minden évben kiadja az Egyesült Királyság legjelentősebb márkáinak listáját. Ebben az évben a Revolut a 13. helyen szerepel, ami két helyezésnyi javulást jelent az előző évhez képest. A Kantar szerint a Revolut, mint brand több mint 5 milliárd dollárt ér.
Az új lista alapján a Revolut az Egyesült Királyság harmadik legértékesebb pénzügyi márkája, csak az HSBC és a Barclays előzi meg. Előbbi a lista a második, míg utóbbi a tizenegyedik helyén szerepel. A Revolut az egyetlen fintech cég, mely a top 15 között szerepel. A felmérés a pénzügyi adatokon kívül mély ügyfélkutatási eredményeket is elemzett, így kínálva egy átfogó képet az Egyesült Királyság legnépszerűbb márkáiról.
A fintech cég nyolc országban – beleértve az Egyesült Királyságot is – elnyerte a „Kiváló munkahely” minősítést. A díjazás idején a vállalat világszerte 7500 főt foglalkoztatott, leginkább az Egyesült Királyságban, Indiában, Portugáliában és Lengyelországban.
(Forrás: fintech.hu)
(Címlapkép: Depositphotos)
Szólj hozzá