A Revolut újabb nagy lépés előtt áll.

A londoni központú neobank jelentősen bővítheti felhasználói bázisát, köszönhetően a szolgáltatásainak tervezett elindításának Indiában és a Golf-öböl országaiban. Ezek az új piacok jelentős növekedési potenciált jelentenek a fintech számára, amely jelenleg is dinamikusan terjeszkedik világszerte.

Terjeszkedés Indiában

A Revolut már 2021-ben belépett az indiai piacra, azonban eddig szolgáltatásai jelentős része még nem volt elérhető az országban. A cég 2025 elejére tervezi az átfogó szolgáltatásindítást, beleértve az olyan megoldásokat, mint a prepaid kártyák és az elektronikus pénztárcák, amelyeket az Indiai Központi Bank már előzetesen engedélyezett 2023-ban. Az ország hatalmas piacot jelent, több mint 1,4 milliárd lakosával, de a célközönség elsősorban a legmagasabb jövedelmű rétegre, azaz a lakosság felső 10-20 százalékára koncentrálódik.

A Golf-öböl országainak meghódítása

Indián kívül a Revolut a Közel-Keleten is terjeszkedni készül. A vállalat már előterjesztette elektronikus pénzkibocsátási engedély iránti kérelmét az Egyesült Arab Emírségekben, és hasonló tervei vannak Szaúd-Arábiában is. Nik Storonsky, a Revolut alapítója és vezérigazgatója, korábban kijelentette, hogy célja egy globális bank létrehozása, amely a világ számos pontján nyújtana teljes körű fintech szolgáltatásokat.

A Revolut terjeszkedése jelentős lépés a globális fintech versenyben, különösen olyan kulcsfontosságú piacokon, mint India és a Közel-Kelet. Ha sikeresen megveti a lábát ezekben a régiókban, a felhasználói bázisa a következő években még gyorsabban növekedhet, ami hozzájárulhat ahhoz, hogy elérje az év végére kitűzött 50 milliós ügyfélszámot.

(Forrás: Fintech.hu)
(Címlapkép: Depositphotos)


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?