A Revolut elérte a másfélmillió lakossági és 7 ezer vállalati ügyfelet Magyarországon, a hazai tranzakciók száma pedig már megközelíti a havi 25 milliót. A fintech vállalat továbbra is dinamikusan növekszik, nemcsak globálisan, hanem Magyarországon is.
Látványos növekedés
A fintech óriás világszerte már 45 millió ügyféllel büszkélkedhet, azaz az elmúlt évben csaknem 15 millió új felhasználó csatlakozott a Revoluthoz. Magyarországon ez a növekedés „csak” 500 ezer, de a magyar piac továbbra is kulcsfontosságú a vállalat számára.
A másfél millió ügyfél Magyarország lakosságának már közel 16 százalékát teszi ki, ami kiemelkedő arány. Ezzel szemben az Egyesült Királyságban, a neobank hazai piacán, ez az arány 7,4 százalék. Jó összehasonlítási alapot kínál a Magyarországnál jóval nagyobb lakosságó Olaszország is, ahol 2 millió ügyfele van a neobanknak.
A Revolut három kritérium alapján definiálja felhasználóit:
1. Létre kell hozniuk egy felhasználói fiókot az alkalmazásban.
2. Sikeresen el kell végezniük az ügyfélazonosítást.
3. El kell fogadniuk az alkalmazás felhasználási feltételeit.
Itthon hódít a Revolut
A Revolut idén is a legtöbbet letöltött banki alkalmazás volt nemcsak Magyarországon, hanem az egész közép- és kelet-európai régióban. A fintech vállalatnak már közel 12 millió ügyfele van Közép-Kelet-Európában, globálisan pedig 45 millió. Ezzel a régió a Revolut egyik legerősebb területe.
A Revolut az elmúlt hónapokban számos új terméket vezetett be Magyarországon. Elérhetővé vált a fintech eSIM technológiája, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy fizikai SIM-kártya nélkül, szoftveresen aktiválják mobilhálózati előfizetéseiket. Emellett egy új megtakarítási számla is megjelent, amely akár évi bruttó 4,75 százalékos kamatot is kínál a magyar ügyfelek betéteire.
Revolut és Sziget fesztivál
A magyarok már találkozhattak a Revolut és a Sziget fesztivál közös marketingkampányával is. Az évente 400 ezer résztvevőt vonzó fesztivál technológiai partnere a Revolut lett, és a jegyértékesítést a Revolut Pay és a fintech checkout szolgáltatásán keresztül bonyolítja le. Ezen kívül, azok, akik először regisztrálnak a Revolutra, 20 euró cashback-et kapnak az első vásárlásukhoz.
(Forrás: Fintech.hu)
(Címlapkép: Depositphotos)
Szólj hozzá