Léder Tamás, a Revolut korábbi vezetője február 10-től az MBH Bank digitális stratégiájáért felelős új vezetője. Célja a bank digitális transzformációjának erősítése és az ügyfélélmény javítása.

Február 10-től Léder Tamás, a Revolut Magyarország korábbi országigazgatója vezeti az MBH Bank új Digitális Üzleti Kompetenciákért felelős területét. Feladata a bank digitális stratégiájának fejlesztése és irányítása lesz a lakossági üzletágon belül.

Digitális átalakulás új lendülettel

Az MBH Bank komoly lépést tett digitális stratégiájának megerősítésére: létrehozta a Digitális Üzleti Kompetenciák területet, amely a bank digitális fejlesztéseinek és innovációinak központja lesz. A vezetői szerepet Léder Tamás tölti be, aki korábban a Revolut magyarországi ügyvezető igazgatójaként dolgozott, és széleskörű tapasztalattal rendelkezik a fintech és a banki digitalizáció területén.

Ginzer Ildikó, az MBH Bank sztenderd kiszolgálásért felelős üzleti vezérigazgató-helyettese így nyilatkozott az új kinevezésről:

„Örömmel üdvözöljük Tamást a csapatban. Tapasztalata és innovatív szemlélete hatalmas értéket jelent a bank számára. Meggyőződésünk, hogy vezetésével tovább erősíthetjük digitális képességeinket, és ügyfeleink számára még magasabb színvonalú digitális élményt nyújthatunk.”

Fintech háttérrel a banki digitalizáció élvonalába

Léder Tamás 2014-ben végzett közgazdászként a Budapesti Corvinus Egyetemen, majd a Corvinus és a Bankárképző duális képzésén bankmenedzsment szakirányon szerzett posztgraduális diplomát. Pályafutása során több hazai és nemzetközi banknál dolgozott, elsősorban digitális fejlesztéseken és fintech stratégiák kialakításán.

2020-tól a Magyar Nemzeti Bank digitalizációs szabályozáspolitikai főosztályát vezette, majd 2022-ben csatlakozott a Revoluthoz, ahol a neobank magyarországi növekedéséért felelt. Munkája mellett fintech témákban rendszeresen tart előadásokat egyetemeken, hozzájárulva a szakmai közösség fejlődéséhez.

Az MBH Bank digitális jövőképe

Az MBH Bank célja, hogy a digitális transzformációt az ügyfélélmény középpontba helyezve valósítsa meg. Az új üzleti terület többek között a bank digitális csatornáinak fejlesztéséért felel, valamint az omnichannel működés alapjait erősíti, amely biztosítja az egységes és gördülékeny ügyfélkiszolgálást minden platformon.

A mostani lépés szorosan illeszkedik az MBH Bank hosszú távú stratégiájába, amelynek középpontjában a digitális innováció és az ügyfélközpontúság áll. Léder Tamás kinevezése egyértelmű jelzés arra, hogy a bank kiemelt figyelmet fordít a digitális fejlődésre, és a legjobb szakemberekre bízza a stratégiai irányítást.

(Forrás: Fintech.hu)

(Címlapkép: Lightyear)


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?