Az idei Super Bowl-on is több millió dollárt költöttek reklámokra a fintech cégek. Igaz, a korábbi évekhez képest sokkal kevesebben voltak. Ez egy olyan rendezvény, ahol a reklámok szinte ugyanolyan nagy figyelmet élveznek, mint a mérkőzés maga. A vállalatok továbbra is versengenek a reklámidőért, annak ellenére, hogy egy 30 másodperces szpotért 7 millió dollárt kell fizetniük.
A fintechek már régóta jelen vannak a Super Bowl-on. Az idei évben az Intuit TurboTax, egy adózással foglalkozó cég, és az E*TRADE, a Morgan Stanley befektetési platformja került képernyőre. Az elmúlt öt évhez képest idén láthattuk a legkevesebb fintech reklámot a Super Bowl-on. Nem meglepő, hogy 2021-ben és 2022-ben a fintech vállalatok jóval több – hét, illetve kilenc – reklámot adtak fel.
Annak ellenére, hogy 2022-t a fintech iparág egyik legnehezebb évének tekinthetjük, meglepő lehet, hogy ennyien költöttek ilyen sokat reklámra. Ennek oka, hogy a vállalatok a Super Bowl-t megelőzően vásárolnak reklámidőt, és az év későbbi kihívásai ekkor még nem voltak láthatóak. A 2022-es döntőben a kriptovaluta tőzsdék voltak túlsúlyban, olyan cégekkel, mint a Crypto.com, a Coinbase és az FTX, amelyek mind szolgáltatásaikat hirdették. A kriptoszektor visszaesésével azonban változott a helyzet, különösen az FTX esetében, amely a fintech szektor egyik legnagyobb botrányának a főszereplője volt.
(Forrás: fintech.hu)
(Borítókép: Depositphotos)
Szólj hozzá