Termékek felfedezésére és spórolásra használható appot vett a PayPal. A Honey-ért négymilliárd dollárt fizetett, ami egyáltalán nem spórolós ár.

123rf

A PayPal kinyitotta a héten a családi kasszát és jelentősebb összeget el is költött belőle. A cég a Honey Science Corporation nevű e-kereskedelmi böngészőkiegészítőt gyártó startupot vette meg 4 milliárd dollárért. Soha korábban nem költött ennyi pénzt a Paypal.

A Honey egy dolgot tud nagyon jól: akciókat ajánlani a felhasználónak. Ezzel pedig olyan adatot generál az új tulajdonosának, amely a vásárlók útját segít követni a tranzakcióig. A PayPal ezzel már nem csak a fizetési oldalon jelenhet meg, remélve, hogy a szolgáltatást választják az online bankkártyás fizetés vagy az ApplePay helyett.

A Honey jelenleg 17 millió havi aktív felhasználóval rendelkezik. Ennyi embernek biztosít árkövetést, figyelmeztetéseket, akciókat és esetenként pénzvisszatérítést. A jellemző felhasználója az y-gerneáció fiatalabb részéhez tartozik. A tavaly közzétett statisztika szerint az akkor 10 millióra rúgó felhasználói kör 800 millió dollárt spótolt meg a Honey-t használva. Idénre ez az összeg átlépte a kétmilliárd dollárt.

A PayPal úgy tervezi, hogy a fizetési szolgáltatásába és a Venmo pénzküldési appba is beépíti a Honey funkcionalitását. Arról nem nyilatkozott a cég, hogy a különálló Honey szolgáltatást üzemben fogják-e tartani közép- és hosszútávon.

A cég 24 millió kereskedő partnere a jövőben feltölthet saját, személyre szabott akciókat és hirdetéseket. Illetve beépülhet a szolgáltatásba a PayPal Credit hitel is, amivel nagyobb vásárlásokhoz kérhetnek pénzt az ügyfelek.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?