Az Android 10-es operációs rendszerrel nem működött a BKV járatain használható mobilos jegy és bérlet. Ez történt két nap alatt.

(Fotó: BKK)

Tájékoztatást kaptunk a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-től a múlt heti programhibáról. Ahogy korábban megírtuk, több felhasználó mobiljegyes appjából eltűnt az érvényes bérlet, és ezt a problémát a szoftver újratelepítése sem oldotta meg.

A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. válasza szerint a következő volt az események sorozata:

2019.10.29-én kiadták a Mobiljegy alkalmazás 4.0-s verziója kikerül a Google Play szoftverboltba, amiben “apróbb javítások mellett jövőben bevezetésre kerülő funkciók kerültek implementálásra”.

A felhasználók hibákat jelentenek, amely miatt gyorsan kiadják a 4.0.1-es verziót. Erről a frissítésről értesítést is kapnak a mobilos felhasználók. A 4.0-s verzió hibája miatt az Android 10-et futtató készülékeken a szoftver frissítése után elérhetetlenné vált a bérlet. A cég szerint a felhasználók kevesebb, mint egy százalékát érintette a meghibásodás.

A problémát végül a 4.0.2-es verziójú alkalmazás kiadása kezelte, amely 2019.10.31-én került ki a szoftverboltba. Erről újra figyelmeztetést küldött ki a hibát bejelentő vagy az appot használó felhasználók számára a cég.

“Amennyiben a megvásárolt díjtermék nem elérhető az adott készüléken, úgy a BKK ügyfélszolgálatán van lehetőség a díjtermék elérhetővé tételére és használatára.”


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?