Tájékoztatást kaptunk a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-től a múlt heti programhibáról. Ahogy korábban megírtuk, több felhasználó mobiljegyes appjából eltűnt az érvényes bérlet, és ezt a problémát a szoftver újratelepítése sem oldotta meg.
A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. válasza szerint a következő volt az események sorozata:
2019.10.29-én kiadták a Mobiljegy alkalmazás 4.0-s verziója kikerül a Google Play szoftverboltba, amiben „apróbb javítások mellett jövőben bevezetésre kerülő funkciók kerültek implementálásra”.
A felhasználók hibákat jelentenek, amely miatt gyorsan kiadják a 4.0.1-es verziót. Erről a frissítésről értesítést is kapnak a mobilos felhasználók. A 4.0-s verzió hibája miatt az Android 10-et futtató készülékeken a szoftver frissítése után elérhetetlenné vált a bérlet. A cég szerint a felhasználók kevesebb, mint egy százalékát érintette a meghibásodás.
A problémát végül a 4.0.2-es verziójú alkalmazás kiadása kezelte, amely 2019.10.31-én került ki a szoftverboltba. Erről újra figyelmeztetést küldött ki a hibát bejelentő vagy az appot használó felhasználók számára a cég.
„Amennyiben a megvásárolt díjtermék nem elérhető az adott készüléken, úgy a BKK ügyfélszolgálatán van lehetőség a díjtermék elérhetővé tételére és használatára.”
Szólj hozzá