Nem beszél a fintech a bankommal egy szoftverfrissítés után. Egy történet ügyfélszolgálati telefonhívásokban elmesélve.

(Fotó: Tim G. Photography CC-BY)

Nem káptalan az én fejem, néha elfelejtek jelszavakat. Különösen azokat, amiket fél évente egyszer kell elővenni, amikor frissül az app. Így történt az, hogy új jelszót kértem egy fizetési alkalmazáshoz, ami pedig erre válaszul – nagyon helyesen – elfelejtette a regisztrált kártyámat.

A problémát az okozta, hogy a kártya regisztrációja ezután nem működött. Mivel pályamatricát akartam venni, gyorsan felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik az app újratelepíttetése és a „Nem várt hiba” hibaüzenet értelmezése után arra jutottak, hogy a banknál lesz valami gond.

Megvettem a matricát egy benzinkútnál, majd este felhívtam a bankot. Nagyon érdekes pingpongmeccs vette kezdetét, amiben én voltam a labda. A bank szerint a szolgáltató rendszerével van gond, a szolgáltató újabb ötletekkel küldött vissza a bankhoz. Az utolsó, legelkeseredettebb, ötlet az volt, hogy a mindennapi használatú, neten vásárlós kártyámon esetleg valami miatt nem működik a 2021. januárja óta kötelező erős ügyfélhitelesítés. Ez sem nyert, mivel azonban már jócskán éjszaka volt az utolsó hívást másnapra halasztottam, ami hiba volt. Míg éjjel azonnal ügyintézőhöz jut az ember, nap közben sorban állás van.

Első három meghallgatásra még nem is rossz a várakoztató zene. A minősége ugyan vacak, de vidám, remek hegedűfutamok vannak benne. Tíz perc után az ember meggyűlöli persze. Nekem húsz perc kellett belőle ahhoz, hogy előkeressem a fiókból a régi telefonom, kerítsek hozzá töltőkábelt, életre keltsem, és a SoundHound feltelepítése után beazonosítsam a dalt. Most már tudom, hogy Georg Friederich Händel Salamon oratóriumának Sába királynőjének érkezése című közjátéka megy körbe-körbe a telefonból közel harminc perce. Megint tanultam valamit, ha „kollégánk jelentkezik” meghallgatom nem telefon minőségben, csak vegye már fel.

Végül leadtam egy panaszt. A pingpongmeccs véget ért. Legjobb embereik dolgoznak a problémán, maximum 15 nap és meg is fejtik. A végső ügyfélélmény nem rossz, de nem nehéz elképzelni, hogy az ide-oda telefonálgatások közben többen kipotyognak a rostán.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?