Ennél szélesebb vászon előtt nem lehet a fintechről beszélni. A Sugár mozijában tartott konferenciánkon két nap alatt az insurtechtől a PSD2-ig, a big datától az adatbiztonságig mindenről szó esett.

3 (Custom)

Aki megállt a moziplakátok előtt, az fintech üzeneteket olvashatott
Aki megállt a moziplakátok előtt, az fintech üzeneteket olvashatott

 

19 (Custom)
A moziélményhez a popcornon kívül minden adott volt
Deutsch Tamás digitális pénzügyi oktatást ígért a Digitális Jólét Program Pontokon
Deutsch Tamás digitális pénzügyi oktatást ígért a Digitális Jólét Program Pontokon

 

28 (Custom)
A Mastercard innovatív fejlesztéseiről beszélt Méth András, igazgató

 

37 (Custom)
Benyó Péter az OTP Mobil felépítéséről adott elő
48 (Custom)
Csak a második nap tűnt fel a témák között a UX, de már az első nap is el lehetett beszélgetni az Ergománia standjánál

 

58a (Custom)
“A PSD2 az egy misztikum”

 

63 (Custom)
Országh Örs arról beszélt, hogy a blockchain viszont nem egy misztikum, hanem lényeges alaptechnológia

 

72 (Custom)
Nagy-Rácz István felsorolta a big data összes nevét a business intelligence-től az AI-ig

 

74 (Custom)
Bár a mozdulat hiphopos, Hortobágyi Ágoston hiteles digitalizált iratokról beszélt, nem gengszterekről

 

77 (Custom)
GDPR és adatbiztonság kerekasztallal zártuk az első napot

 

79 (Custom)
“A cégek 95 százalékánál a jelenlegi biztonsági szint megemelésére van szükség”

 

masodik_2 (Custom)
Szota Szabolcs a casco biztosítást forradalmasítja, de mielőtt erről beszélt volna, felvázolta az insurtech jövőjét is

 

masodik_10 (Custom)
Szabó F. Ferenc digitális termékfejlesztésről tartott előadást

 

masodik_13 (Custom)
Szerethető termékeket szeretne Lévai Gábor

 

masodik_17 (Custom)
Két részterületét emelte ki a UX-nek Rung András: a perszonalizációt és a hangvezérlést

 

masodik_39 (Custom)
Ki tudja mi a köze a paymentnek a latin szeretőkhöz?

 

masodik_44 (Custom)
“Ez itt egy Revolut kártya” – kezdte a hazai piaci szereplők froclizását Németh Ádám

 

masodik_57 (Custom)
A UX-es témákat kerekasztal zárta, amiben Szomolányi Márk az Auchan Digitális és e-commerce igazgatója vezető magyar UX szakemberekkel beszélte meg a 2017-es tapasztalatokat.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?