Fizetés mellett taxirendelésre, könyvvásárlásra, utolsó pillanatos vagy jó előre eltervezett színház és mozijegy berszerzésre is alkalmas app lett az év legjobbja.

Fizetés mellett taxirendelésre, könyvvásárlásra, utolsó pillanatos vagy jó előre eltervezett színház és mozijegy berszerzésre is alkalmas app lett az év legjobbja.

dij

Nagyot fejlődtek a pénzügyek mobilos, webes intézését segítő appok és weboldalak. A magyar piac lassan maga mögött hagyja a kilencvenes évek internetét idéző barátságtalan szolgáltatásokat. A FinTechRadarnál tudjuk, hogy a világ legjobb, legolcsóbb szolgáltatását sem fogják használni az ügyfelek, ha a felülete nem kényelmes. Ezért indítottuk útnak a FinTechRadar 2.0 konferencián UX-díjunkat, amelyet a legügyfélbarátabb fintech megoldásnak ítél meg szakértő zsűrink.

A zsűri Rung Andrásból, az Ergománia UX ügynökség vezetőjéből, Udvardy Dávidból, a Skyscanner vezető tervezőjéből és Varga Csaba, szabadúszó UX-tanácsadótóból állt. Mivel a szakma kicsi, és bárki nevezhetett, ezért ha valamelyik szakértő-tervező részt vett a nevezett termék fejlesztésében, azt az adott termék értékeléséből kizártuk.

Idén a Simple by OTP alkalmazást találta a magyar piacon elérhető appok közül toronymagasan a legjobbnak.

Mivel magunk is tervezéssel foglalkozunk, tudjuk, hogy egyáltalán nem könnyű kenyér ez. A díjjal azok előtt akarunk tisztelegni, akik már letettek jó fintech alkalmazásokat az asztalra, és arra biztatni mindenkit, hogy éljenek a PSD2 és a digitalizáció nyújtotta lehetőségekkel

– mondta F. Szabó Ferenc, a FinTechRadar.hu főszerkesztője.

A 2017 legügyfélbarátabb fintech alkalmazásának járó trófea mellé a FinTechRadar.hu médiatámogatása is jár a győztes terméknek.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?