A techcégek megjelenése pénzügyi területen nem új jelenség. Eddig azonban inkább a Google-ről vagy a Facebookról szóltak a hírek, nem pedig a kis- és középvállalkozások domainregisztrátorától.

(Fotó: Godaddy)

A GoDaddy fő profilja internetcímek regisztációja gyakorlatilag bárkinek volt. Hagyományosan az egyik legelérhetőbb regisztrátornak számított, még ha olyan trükkökkel és extra szolgáltatásokkal is szerez pénzt, mint a fapados repülőtársaságok.

Az évek során kulcsrakész e-kereskedelmi megoldásokat is kezdett kínálni. Most pedig ehhez kapcsolódva fizetési terminált (POS) is kínál. A Godaddy szerint 12 millió kis- és középvállalkozást szolgálhat ki az új termékkel.

A cég két terminált kínál. Egy okosnak nevezett 249 dolláros berendezés, amit a bolt pultjára lehet telepíteni, az eladó és a vevő külön kijelzőt néz, és még a blokkot is kinyomtatja. A dokkolóállomásos kártyaolvasó pedig 49 dollárért azt nyújtja, amit a fizetési terminál szóra eszünkbe jut: egy buta, de fizetésre alkalmas eszközt.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?