A One Touch-csal egy kattintás a vásárlás, de nem kevés bizalom kell a használatához.

A One Touch-csal egy kattintás a vásárlás, de nem kevés bizalom kell a használatához.

onetouch-devicelockup-1x
A mobilos vásárlásokról szóló 2015-ös Interactive Advertising Bureau tanulmány szerint a vásárlók ötven százaléka keresett rá termékekre a telefonján. A vásárlásig azonban csak 16 százalék jutott el. A folyamatból kieső vásárlók aránya annyira nagy, hogy minden magára valamit adó fizetési cég a vevőket megtartó fizetési módszeren dolgozik.

A fitnech világ nagy öregje, a PayPal 2015-ben indította el a One Touch nevű rendszerét. Egy csütörtöki bejelentés szerint a One Touch a cég leggyorsabban növekvő termékévé vált, mára 5 millió kereskedő és 36 millió vásárló használja világszerte.

A One Touch azzal teszi egyszerűbbé a vásárlást, hogy rögzíthetik benne a felhasználók a számlázási címüket. Amíg be vagyunk lépve, jelszót sem kér a vásárláshoz. Azzal, hogy az adatokat nem kell minden egyes alkalommal bepötyögni, rövidül a vásárláshoz szükséges idő, és kevesebb felhasználó hagyja ott a folyamatot.

A megoldás biztonságát a PayPal csalásfigyelő algoritmusai adják. A felhasználónak meg kell bíznia abban, hogy a cég kiszűri, ha az ő adataival akarnak vásárolni.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?