Nem megy olyan jól az Instagramon belüli fizetés?

Kép: 123rf

Az Instagram saját, különálló vásárlós alkalmazáson dolgozik – írja a The Verge. Pedig korábban már teszteltek egy közvetlen fizetést az Instagramon belül, ami azóta be is került az alkalmazásba. Nem ez lesz az első funkció, ami külön appot kap,  már tesztfázisban van a Direct, az Instagram különálló chat alkalmazása, az IGTV – az Instagram Youtube-szerű alkalmazása – pedig már egy ideje különvált az Instától.

Miért válik külön a vásárlás?

Több, mint 25 millió üzletnek van saját profilja, ebből 2 millió aktívan futtat reklámokat. Ötből négy felhasználó pedig legalább egy üzletet követ az Instagramon. Egy növekvő trendről van szó, és úgy látják, hogy egy különálló alkalmazás jobban ki tudná szolgálni a felhasználók igényeit, na meg a cég bevételének is jót tenne.

Idővel bevezetnének extra eszközöket az üzletek számára, a hatékonyabb reklámozás érdekében. Az Instagramnál úgy gondolkodnak, hogy ha már az üzleteknek szükségük van Insta profilra, akkor biztosan fizetnének is azért, hogy hatékonyabban tudjanak működni a platformon. Ezzel a húzásukkal jó nagy pofont adnak azoknak a cégeknek, amelyek eddig ezt a feladatot látták el harmadik személyként. Ilyen például a Four Sixty, ami az üzleteknek segít Instagram vásárlásra alkalmas fotókat gyártani.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?