Hitelkártya pontokból millió dolgot lehet venni, de a Citi ötlete még így is érdekes. 

Hitelkártya pontokból millió dolgot lehet venni, de a Citi ötlete még így is érdekes.

(Fotó: Andrew Mager / Flickr CC-BY)
(fotó: Andrew Mager / Flickr CC-BY)

A digitális rezsi egyik problémájára talált megoldást a Citi Bank. A pénzintézet azzal kísérletezik, hogy a kártyáival gyűjtött hűségpontokból Spotify prémium előfizetés is lehessen venni – írja a Finextra.

A hír hátulütője, hogy egyelőre csak Dél-Kelet-Ázsiában elérhető a funkció. A malajziai, hongkongi, szingapúri, fülöp-szigeteki és tajvani ügyfelek részesülnek először a lehetőségből. A bejelentés kapcsán Sergio Zanatti, a Citi hitelkártyákért felelős területi igazgatója arról beszélt, hogy a digitális gazdaságban nagyobb nyomot akar hagyni a cég. A Spotify-os partnerséget úgy értékelte, hogy ettől nagyobb értéket képviselnek a Citi hűségpontjai.

Országomat egy Netflixért

A pénzintézet eddig is több érdekes hitelkártyás akciót indított el és tartott mozgásban. A mostani bővítésben az a különleges, hogy digitális szolgáltatás került a megvásárolhatók csokrába. Elég azonban csak abba belegondolni, hogy a havi rezsink mekkora hányadát tehetik ki felhőszolgáltatások előfizetési díjai, hogy belássuk, a bank jó felé indul.

Ha az ember csak egy családi Spotify csomagot, egy HD-felbontású Netflixet, némi felhőtárhelyet és a HBO Go szolgáltatását fizeti, akkor is bőven tízezer forint felett költ. Ezt tovább növelhetik videojátékos előfizetések, software-as-a-service modellben igénybe vehető programok és további, a nethez kötődő kiadások.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?