A fizetési szolgáltató rövid meghibásodása miatt százszoros összegeket vont le a taxis cég. Az utasok nem örültek a meglepetésnek.

(Fotó: Uber Switzerland / Flickr CC-BY)
(fotó: Uber Switzerland / Flickr CC-BY)

A digitális fizetési módok csodálatosak egészen addig, amíg működnek. Az Uber San Diego-i és washingtoni utasainak egy része azonban megtapasztalta, hogy milyen az, amikor egy fizetési szolgáltató megkergül.

Az app-bázisú taxiszolgáltatás – nevezzük végre nevén – százszoros díjakat vont le, amivel gyorsan tele lett a közösségi média. A hibát gyorsan javította az Uber, azt azonban nem hozták nyilvánosságra, hogy a meghibásodás során hány utastól vontak le az indokoltnál nagyobb összegeket.

Volt olyan utas, akinek 96,72 dolláros Uber fuvarja 9672 dollárba került. Több olyan terhelési kísérletről is beszámoltak az emberek, amelyeket a banki csalásfigyelő rendszerek szűrtek ki, mert annyira nagy összegről szóltak. Mások, akiknél a kártya megterhelése sikerrel járt, azzal voltak kénytelenek együtt élni, hogy az uberes út miatt átlépték a napi limitjüket, és nem használhatják a bankkártyájukat.

Az ügyfelek dolgát nehezíti, hogy nem volt olyan közvetlen csatorna, amelyen panaszt tehettek volna az Uber ügyfélszolgálatánál.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?