Új fesztiválok, új technológiák, és még egy új típusú automata bemutatása is befért a fesztiválok fizetését megoldó cég évének első felébe.

(Fotó: Maël Racapé / Flickr CC-BY)
(Fotó: Maël Racapé / Flickr CC-BY)
(fotó: Maël Racapé / Flickr CC-BY)

Az év első hat hónapját és a fesztiválszezon kezdete jól indult a Festipay fizetési szolgáltatónak. Bemutatkoztak a romániai Neversea fesztiválon, Finnországban elindult a cég skandináv képviselete, és az olasz piacon is megjelennek még idén nyáron.

A Festipay idén 26 fesztiválon lesz jelen, és 10 millió tranzakcióra számítanak. A tavalyi szezonban 22 fesztiválon hétmillió vásárlást kezelt le a cég rendszere.

Idén nem csak fesztiválokon van jelen a cég. A Paskál Gyógy- és Strandfürdőn, a Lupa-tavon, a Budapest Parkban és a Siófok Plázson is lehet a Festipay megoldásával fizetni.

A Neversea fesztiválon a cég egy integrált megoldással mutatkozott be: a beléptetéshez szükséges azonosítás és a fizetés egy chipes karszalagra került. A szalagot a fesztivál honlapján keresztül lehetett bankkártyáról feltölteni pénzzel. A karkötő később a Balaton Soundon is feltűnt, és a Szigeten is kapható lesz majd.

„A Festipay portfóliója a Neversea fesztiválon nyújtott integrált megoldásával teljeskörűvé vált, méltán mondhatjuk tehát, hogy már nem csak a fizetési szolgáltatás területén vagyunk a legnagyobb nemzetközi beszállítók versenytársai” – mondta Márki László, a Festipay Zrt. vezérigazgatója.

Nő a bankkártyával fizetők száma

A hazai fesztiválok közül a Voltra vitt újdonságot a cég. A Festipay automatából a látogatók saját maguk igényelhették meg a kártyájukat, illetve a nap 24 órájában bármikor tölthettek rá pént.

A 2016-ban tapasztalt bankkártyás tranzakciók számának növekedése az idei évben is tovább folytatódott. A Volt Fesztiválon több mint 50%-kal (94 ezerről 145 ezerre) nőtt a bankkártyás fizetések száma, a Balaton Sound-on pedig több mint 25%-os emelkedés volt tapasztalható (77 ezerről 98 ezerre nőtt a bankkártyát használók száma).


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?