A közeljövőben bármiféle átirányítás nélkül megvehető lesz a termék, ami megtetszik az Instán.

Először 2016-ban említették a fizetést és az Instagramot együtt, ekkor került be az a fajta megjelölés, amely az adott termék oldalára küldte a felhasználókat. Ezen az úton most tovább haladnak, nemsokára direkt módon fizethetünk az applikáción belül, de mit is jelent ez?
Az Instagramon gyakorlatilag bármi megvásárolható lesz
A jelenlegi tesztfázisban csak néhány, kategorikusan kiválasztott szolgáltató használhatja ezt a funkciót az USA-ban és Angliában. Tehát megnézik, hogy a különböző üzleti szektorban hogyan működik a dolog. Hozzáférést kapott például a Resy, ami egy online asztalfoglaló szolgáltatás, pár helyen pedig mozijegyet lehet venni.
Hogyan működik?
Egyszerűen csak regisztrálni kell egy bankkártyát a felhasználóhoz, ehhez pedig kell még egy PIN kód. Így a felhasználót csak néhány kattintás és egy kódbeírás választja el a vásárlástól.
Eddig ez bőven nem ment ilyen egyszerűen, miután a vásárló rákattintott a linkre, átment az adott termék oldalára, ahova be kellett jelentkeznie és meg kellett adnia a bankkártya adatait. Azt pedig jól tudjuk, hogy a felhasználó annál boldogabb, minél kevesebbet kell kattintania a cél eléréséért. Ebből a szempontból ez egy igazán jó húzás az Instagramtól.
Teljesen egyértelmű, hogy az Instagram egy hatalmas marketing felület, különösen, hogy egyre inkább lenyomja a Facebookot. Emiatt rettenetesen nagy hirdetési potenciál van benne, ráadásul ott vannak a több százezer követővel rendelkező influencerek, azaz véleményvezérek, akik gyakorlatilag abból élnek, hogy termékeket reklámoznak a követőiknek. Ez az egész pedig valószínűleg sokkal hatékonyabb lesz, ha egy gombnyomással lehet majd vásárolni.
Szólj hozzá