A kínai fizetési szolgáltató kínai és ázsiai rajongókat hozhat a labdarúgó-szövetségnek, amely cserébe segít még egy területen megvetni a lábát az Alipaynek.

(Fotó:
Aleksandr Osipov CC-BY-SA)

Digitális jegyárusításra és a rajongók bevonását segítő online eszközök fejlesztésére készül az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) a kínai fizetési szolgáltatóval közösen.

Az UEFA „életstílus fióknak” nevezi azt az új szolgáltatást, amit a héten bejelentett. Ez lényegében egy új regisztráció, ami után a focirajongók a kedvenc csapatukról szóló hírekhez és egyéb anyagokhoz jutnak, mellesleg pedig jegyet is vásárolhatnak majd az appokat használva. A funkció a 2020-as Európa-bajnokságra készít fel, de már a selejtezőket is lehet majd rajta követni.

A mostani az első alkalom, hogy az UEFA.com-on kívül próbál jegyeket eladni az UEFA – állítják a futball-szervezet tisztviselői. A fejlesztés és a partnerség célja, hogy a kínai focirajongók pénzét magához csatornázza a Labdarúgó-szövetség. A kínai rajongók június 13-tól vásárolhatnak jegyeket, a szövetség pedig úgy érzi, hogy ezzel nagyot szakíthatnak.

Valódi érdeklődés mutatkozik a kínai focirajozngók között, hogy az UEFA meccseit nézzék, ahol a világ legjobb játékosait láthatják akció közben

– mondta Guy Laurent-Epsein a szövetség marketingigazgatója.

Az UEFA és az Alipay novemberben írt alá nyolc éves megállapodást arról, hogy a kínai fizetési szolgáltató lesz a hivatalos digitális tárcája, fintech partnere és globális pénzügyi partnere a labdarúgó-szövetségnek. Ennek az Európában lassan terjeszkedő, a kínai turisták kiszolgálására profin berendezkedő Ant Financial nagyon örül.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?