Június 17-ére ígéri a digitalizálási és fizetési problémáinak a javítását a Magnet Bank. A hiba az ügyfeleknél több, mint egy hónapja áll fenn, de vannak extrémebb esetek is.

(Fotó: Tee Cee CC-BY)

A cég a Facebookján, a panaszkodó hozzászólásokra válaszolta az, hogy egy június 17-i funkciófrissítéssel válik ismét problémamentessé a szolgáltatása. Az információt több elégedetlenkedő ügyfél is megerősítette képernyőképekkel, amelyek a banki alkalmazáson belül, az ügyfélszolgálattól kapott formalevél szövegét tartalmaztál.

A Magnet szerint a fizetési felületek egy részén már most is működik a fizetés. Illetve, hogy a jelenleg is fennálló hibákért a bank szerint a szolgáltatók is felelősek, ezek azok a szolgáltatások, ahol csak a június 17-i frissítés fogja javítani a gondokat. Ez az információ természetesen nem fogja megvigasztalni azokat, akik a Simple-ben vennének autópálya-matricát vagy mobilparkolást, de a kártyájukat nem fogadja el a rendszer.

A történet azzal kezdődött, hogy a Magnet Bank rendszerei nem bírtak el a 3DS azonosítási rendszer 2.0-s verziójával. Azaz az olyan felületek, amelyek megkövetelték ezt a biztonságosabb azonosítási formát, elvéreztek, amikor egy Magnet által kibocsátott kártyával találkoztak. Nem lehetett a Simple rendszerben tokenizálni a kártyákat, nem lehetett Revolut feltöltési fizetést indítani és egyre halmozódtak a problémák. A bank ügyfélszolgálata egy ideig értetlenül állt a hibával szemben, de április 21-e óta kiemelt bejegyzés van a Magnet Facebook oldalán, amely elismeri a hibát. Ez a bejegyzés hét hete került ki, a megoldás azóta is várat magára.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?