Az Instagram bejelentette a @shop létrejöttét, melynek az a célja, hogy kicsi cégek termékeit promotálja, vagy az ő szavaikkal élve,
ez a kisvállalkozások és a mögöttük álló emberek ünneplése.
A felhasználó tartalmát azok határozzák meg, akik az Instagramon vásárolnak. Tehát azok a termékek kerülnek ide, amelyeket népszerűek a közösség körében. Emellett a legújabb trendek kapnak helyet, főleg divat, szépség és dekoráció kategóriákban, konkrétabban olyan cuccok, mint a Feel jeans nadrágjai vagy a Glossier szemceruzája. A sajtóanyag alapján tehát inkább nőknek készítik ezt a fiókot.
Az Instagram úgy véli, hogy az emberek a barátaik és a hozzájuk közel álló dolgok miatt maradnak az Instagramon, ez az újítás pedig a kedvelt ingóságaik iránt erősíti a kapcsolatot. Most már csak a kisvállalkozásokon múlik, milyen módszereket találnak ki arra, hogy bekerüljenek a @shop-ba.
Így valószínűleg még nagyobb lesz a pénzmozgás az Instagramon, elvégre korábban bevezették az adakozást, egyszerűbbé tették a vásárlást a platformon és a pénzért turbózható sztorik is megjelentek nemrég.
Szólj hozzá