A Checkout.com ügyesen növekedett: mihelyt volt egy csepp pénzük, rögtön bővítették a céget.

(Forrás: Checkout.com / Facebook)

Tizenöt milliárd dollárra nőtt a Checkout.com értékelése, miután több befektetői csoport újabb 450 millió dollárt fektetett a cégbe – írja a Techcrunch.

A harmadik körét záró cég teljes körű fizetési szolgáltatást nyújt. A tranzakciók lebonyolításától és feldolgozásától egészen a csalások elleni védelemig mindenre saját megoldást akar kínálni az ügyfeleinek. A Checkout elsősorban a nagy e-kereskedelmi cégekre koncentrál, a kisebbeket meghagyja a számos fizetési startup valamelyikének.

A céget 2012-ben alapította Guillaume Pousaz Londonban, akinek az volt az alapelve, hogy minden bevételt vissza kell forgatni a cégbe. Akár egy-egy fővel is bővítette a cége, ha volt rá lehetőség.

Az első befektetési körben 230 millió dollárt szedett össze a cég, amivel rögtön kétmilliárd dollárra ugrott fel az értékelése. Innentől nőtt tovább a fintech. Jelenleg a negyedik legnagyobb fintech startup az egész világon.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?