Tizenöt milliárd dollárra nőtt a Checkout.com értékelése, miután több befektetői csoport újabb 450 millió dollárt fektetett a cégbe – írja a Techcrunch.
A harmadik körét záró cég teljes körű fizetési szolgáltatást nyújt. A tranzakciók lebonyolításától és feldolgozásától egészen a csalások elleni védelemig mindenre saját megoldást akar kínálni az ügyfeleinek. A Checkout elsősorban a nagy e-kereskedelmi cégekre koncentrál, a kisebbeket meghagyja a számos fizetési startup valamelyikének.
A céget 2012-ben alapította Guillaume Pousaz Londonban, akinek az volt az alapelve, hogy minden bevételt vissza kell forgatni a cégbe. Akár egy-egy fővel is bővítette a cége, ha volt rá lehetőség.
Az első befektetési körben 230 millió dollárt szedett össze a cég, amivel rögtön kétmilliárd dollárra ugrott fel az értékelése. Innentől nőtt tovább a fintech. Jelenleg a negyedik legnagyobb fintech startup az egész világon.
Szólj hozzá