A Twitteren és a Google Play alkalmazásboltjában panaszkodnak a Simple felhasználói, az appal nem lehet fizetni.

„Kártya rendben, érintéses fizetés aktív, nfc jó, mégse fogadja el a terminál. Eddig tökéletesen működött, rendszeresen használtam. Elég égő a pénztárnál szembesülni ezzel” – írja a Simple egyik felhasználója a Google boltjában. „A tegnapi app frissítés óta lehet a baj. Ma nekem sem sikerül egy nfc-s fizetés sem” – tippel az üzemszünet okára egy másik felhasználó a Twitteren.
A panaszok összecsengenek. Ugyan az alkalmazás aktívnak mutatja az NFC-t, képes kártyát digitalizálni, a fizetési terminálok mégsem fogadják el, ha a felhasználó érintés nélküli fizetésre használná a telefonját. A hibán nem javít az sem, ha az appban rögzített kártyát tölik és újra hozzáadják. A többség a közelmúltban felrakott frissítést okolja a problémáért.
Kérdésünkre az OTP elmondta, hogy a legutóbbi frissítés nem tartalmazott olyan kódot, amely az NFC-chip kezeléséhez fűződne. A cég tesztelői követik a Play Store-os kommenteket, úgy vélik azonban, hogy nem egy nagy hibával van dolguk, hanem egyedi esetekkel.
Szólj hozzá