Nagyon akarják, hogy ott vásároljunk.

Három új funkciót jelentettek be, hogy megkönnyítsék a vásárlást:
Elmentheted azokat a termékeket, amelyeket később még meg szeretnél nézni.
Kattintható árcédula a videókra, ezáltal felcímkézhetik a videóban megjelenő termékeket.
Megújult vásárlási felület a boltoknak.
Habár az ünnepi szezon alkalmából jelentették be most, az újítások véglegesek, szóval legalább addig maradnak, amíg ki nem találnak valami jobbat. Ahogy korábban is beszámoltunk róla, az Instagram vált a kisebb vállalkozások fő platformjává, ahol közvetlenül érintkezhetnek a vásárlóikkal. Jelenleg az Instán 25 millió vállalkozás van, és kétmilliónál is több hirdető, tehát értelemszerű, hogy segítik őket.
Az új funkciókat ingyenesen használhatják a vállalatok, a reklámokért, na meg a felturbózott sztorikért továbbra is fizetniük kell.
Képek: Instagram
Szólj hozzá