A cég régen ijesztgeti azzal az ügyfeleit, hogy a nem egy tető alatt lakó felhasználókat nem tekinti egy család részének.

(Fotó: Netflix)

Ígéri egy ideje a Netflix, hogy valamilyen módon lecsap a jelszót megosztó, nem egy háztartáshoz tartozó felhasználókra. A cég ugyan jó negyedévet zárt, megszűnt a felhasználószám csökkenése, mégis fontosnak érezte, hogy a közösen előfizetők szűrésének új határidőt szabjanak. A cég szerint 2023 első negyedében indul el a szűrés – írja a The Verge.

Az első lépést már a héten megtette a szigorítás felé a Netflix. Létrehoztak egy olyan szoftvert, amivel az egy előfizetői fiók alá tartozó felhasználói fiókokat lehet elköltöztetni. Így azok, akik rákényszerülnek majd arra, hogy saját előfizetésre váltsanak legalább az értékeléseiket, kedvencnek jelölt sorozataikat magukkal vihetik. A másik lényeges lépés pedig az Egyesült Államokban és maréknyi másik piacon elindított reklámtámogatott modell elérhetővé tétele.

A cég 2,4 millió új előfizetőről számolt be a negyedéves jelentésben. Ebből 104 ezer az Egyesült Államokban és Kanadában él, a maradék 2,3 millió új felhasználó a globális piacról származik. A tájékoztatón beszámolt arról is a Netflix, hogy a ledarálható – azaz egy évadban elérhetővé tett – sorozatok stratégiáját követik a továbbiakban is.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?