Fizetés mellett taxirendelésre, könyvvásárlásra, utolsó pillanatos vagy jó előre eltervezett színház és mozijegy berszerzésre is alkalmas app lett az év legjobbja.
Nagyot fejlődtek a pénzügyek mobilos, webes intézését segítő appok és weboldalak. A magyar piac lassan maga mögött hagyja a kilencvenes évek internetét idéző barátságtalan szolgáltatásokat. A FinTechRadarnál tudjuk, hogy a világ legjobb, legolcsóbb szolgáltatását sem fogják használni az ügyfelek, ha a felülete nem kényelmes. Ezért indítottuk útnak a FinTechRadar 2.0 konferencián UX-díjunkat, amelyet a legügyfélbarátabb fintech megoldásnak ítél meg szakértő zsűrink.
A zsűri Rung Andrásból, az Ergománia UX ügynökség vezetőjéből, Udvardy Dávidból, a Skyscanner vezető tervezőjéből és Varga Csaba, szabadúszó UX-tanácsadótóból állt. Mivel a szakma kicsi, és bárki nevezhetett, ezért ha valamelyik szakértő-tervező részt vett a nevezett termék fejlesztésében, azt az adott termék értékeléséből kizártuk.
Idén a Simple by OTP alkalmazást találta a magyar piacon elérhető appok közül toronymagasan a legjobbnak.
Mivel magunk is tervezéssel foglalkozunk, tudjuk, hogy egyáltalán nem könnyű kenyér ez. A díjjal azok előtt akarunk tisztelegni, akik már letettek jó fintech alkalmazásokat az asztalra, és arra biztatni mindenkit, hogy éljenek a PSD2 és a digitalizáció nyújtotta lehetőségekkel
– mondta F. Szabó Ferenc, a FinTechRadar.hu főszerkesztője.
A 2017 legügyfélbarátabb fintech alkalmazásának járó trófea mellé a FinTechRadar.hu médiatámogatása is jár a győztes terméknek.
Szólj hozzá