Az új szolgáltatás neve Digitális Vészhelyzeti Kártyacsere, amelynek célja, hogy gyors és biztonságos megoldást nyújtson azoknak, akik utazás közben elveszítik kártyájukat.
A Visa új szolgáltatása jelentősen csökkentheti a kártya elvesztésével járó stresszt és kellemetlenségeket, egy kifinomult megoldást kínálva a felhasználók számára. A kártyabirtokosok bankjukon keresztül igényelhetnek új digitális bankkártyát, amelyet a bank szöveges üzenetben vagy e-mailben küld el nekik. Ezt követően a felhasználók hitelesítés után hozzáadhatják a cserélt kártyát digitális pénztárcájukhoz. A szolgáltatás mindenki számára elérhető, akinek bankja támogatja ezt a Visa megoldást.
A digitális pénztárcák egyre népszerűbbek
A digitális pénztárcák olyan online fizetési eszközök, amelyek általában alkalmazások formájában érhetők el, mint például az Apple Pay, Google Pay vagy PayPal. Ezek a pénztárcák biztonságosan tárolják a betéti és hitelkártyák virtuális változatait, így a fizetéshez nem szükséges megadni a kártyaadatokat, és nincs szükség fizikai kártya használatára. A digitális pénztárcákban tárolt kártyák használhatók online vásárlásokhoz, POS termináloknál és érintésmentes fizetést támogató ATM-eknél is.
A Visa kutatása szerint az amerikaiak 74 százaléka már a digitális pénztárcák használatát részesíti előnyben utazás közben. Ez a tendencia különösen jellemző a tehetősebb utazókra és a millenniumi generációra. A kutatás kimutatta, hogy bár az utazók szívesen használnak készpénzt, a lopás veszélye és a valutaváltás magas költsége gyakran stresszt okoz számukra. Ezen kívül sokszor marad helyi valuta náluk, amit hazautazás előtt igyekeznek elkölteni.
Innovatív megoldás a Visa-tól
„Mindannyian átéltük azt a pánikpillanatot nyaralás közben, amikor elveszítjük a kártyánkat, és kiszolgáltatottnak érezzük magunkat. Az új digitális vészhelyzeti kártyamegoldásunk pontosan ezekre a problémákra nyújt megoldást” – mondta Kathleen Pierce-Gilmore, a Visa globális kibocsátási megoldásokért felelős vezetője.
A szolgáltatás kiegészíti a Visa meglévő Globális Ügyfélszolgálati Szolgáltatásait (GCAS), amely átfogó elosztóhálózattal, bevált partnerekkel, és hatékony kártyagyártással és -kiszállítással rendelkezik öt kontinensen. A GCAS évente több mint 3 millió többnyelvű interakciót kezel globális szinten.
(Forrás: Fintech.hu)
(Címlapkép: Depositphotos)
Szólj hozzá