Hiába fejleszt mindenki – még a Facebook is – egyszerű pénzküldésre szolgáló appot, a felmérésekben még nem látszanak ezek a megoldások.

Hiába került pénzküldési funkció lényegében az összes appba, amit a fiatalok használnak, még mindig a Venmo a piacvezető Amerikában. A LendEDU felmérése szerint az y-generációsok harmada egyáltalán nem használ mobilos pénzküldést.
A LendEDU csapata a saját előítéletét próbálta felülvizsgálni: ők kizárólag a Venmót használják pénzküldésre. A startup szolgáltatásán 2016-ban 17,6 milliárd dollár áramlott át, ami egyrészt 135 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest, másrészt pedig jelzi, hogy elég sokan használják a Venmót. A startupot felvásárló PayPal szerint pedig a mostani negyedév még jobban alakul, csak decemberben 2 milliárd dollár folyt át a rendszeresn.
A cég 2017 y-generációs megkérdezésével végzett felmérése szerint azonban a Venmo statisztikájával a piac nagy részét is látjuk. A milyen pénzküldési szolgáltatást használsz kérdésre a válaszadók 44 százaléka a Venmót válaszolta, 35 százalék pedig azt mondta, hogy nem használ mobilos fizetési appot. A bank által adott megoldással 14 százalék éri be. A fennmaradó öt százalék pedig a Square Cash (1%) és az összes többi versenyző valamelyike (4%) között oszlik meg.
Szólj hozzá