Sokkal jobban működött a járvány alatt a bank, mint bárki gondolta volna. A véletlenül felismert előnyöket pedig meg akarják tartani.

Az ilyen irodák napjai meg lehetnek számlálva (Fotó: Ryan Fung // CC-BY-SA)

A járvány alatt a Danske Bank 19 ezer alkalmazotta dolgozott otthonról. A két hónap alatt összegyűjtött tapasztalatok alapján a normális mindennapokra vonatkozó elvárásokat is felülírják a banknál.

Az első változás, hogy a banknál dolgozók heti egy-két napot otthonról dolgozhassanak. A belső megbeszélésekre Skype-on is be lehet majd jelentkezni, nem lesz szükséges a személyes jelenlét. Emellett konferenciahívásos technológiákba és szoftverekbe is be fog fektetni a bank. Már ki is szemelték a Microsoft Teams-et, mint bevezethető technológiát.

A lépés arra válasz, hogy a járvány alatt nőtt az ügyfelek elégedettsége, lelkesebben dolgoztak az alkalmazottak és még hatékonyabbá is váltak. Szóval csupa olyasmi történt, amire senki nem számított. Ezt a bank operatív igazgatója, Frans Woelders így foglalta össze:

Az elmúlt hónapokban megtanultuk, hogy a munka nem egy hely, hanem egy tevékenység.

Woelders azzal folytatta, hogy a járvány alatt megtapasztalt rugalmasságot szeretnék megőrizni. A jövőben az irodáik sokkal inkább csapatokra lesznek méretezve.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?