Híres zsiványról nem nevezheti el a tömegeknek szóló termékét a Goldman, de ettől még tudjuk, hogy a Robinhood által kiszolgált tömegeket próbálja elérni.

Nyit a Goldman Sachs a kisbefektetők felé. Igaz, máshol húzzák meg a határt, mint az ingyenes kereskedésre felépített Robinhood. A tömegek számára megnyitott befektetési app esetében a belépési küszöböt ezer dollárnál húzta meg a határt a bank.

A kedden elindított befektetős app másban is különbözik a kisbefektetőket célzó alkalmazásoktól. Nem engedi például, hogy az ügyfelek egyedi részvényeket válogassanak össze a saját portfóliójukba. Helyette befektetési kosarak közül választhatják meg azt, amelyiket a leginkább perspektivikusnak éreznek. Az új pénzügyi termék a korábban bemutatott Marcus nevű, megtakarítási számlát már kínáló platformja alá kerül be.

A Goldman Sachs a tavalyi évet a hagyományosan vagyonos, szűk felhasználói rétegének bővítésével töltötte. Az első lépés az Apple Card volt, amelyben a Goldman adja a banki szolgáltatást a platformgazda Apple kártyájához. A Marcus bevezetésével és az elérhető szolgáltatások bővítésével viszont a cég saját ügyfeleket toboroz.

A befektetési termék nem jutalékmentes, 0,35 százalékos tanácsadói díjat számol fel.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?