Szoftverhiba miatt öt órája nem lehet feltölteni a brit fintech kártyáit és a fizetés is akadozik. A cég azt ígéri, mindenkinek megtéríti a kárát.

Szoftverhiba miatt nem lehet feltölteni a lassan neobankká váló kedvenc fintech fizetési startupunk kártyáit. A hiba több mint öt órája fennáll, és még nem sikerült megjavítani a cég informatikusainak. A kártyafeltöltés hibája miatt panaszkodó felhasználók túlterhelték a cég ügyfélszolgálati csatornáit. Így most azok sem tudnak kapcsolatba lépni a céggel, akiknek más típusú gondjuk lenne.
A cég azt ígérte a kártyájuk által cserben hagyott ügyfeleknek, hogy megtéríti az okozott kárt. A legtöbb esetben ez a Revolut és a banki árfolyam közti különbségből adódik, illetve esetenként további banki költségekből. Ha az ügyfélszolgálat ismét elérhetővé válik, illetve a hibát javítják, a tranzakciókról készített fotókkal és képernyőmentéssel lehet kérni a kártalanítást.
A mostani meghibásodás nem az első a cég történetében. Korábban nyáron a banki utalások fogadásával voltak problémák. A Revolut kártyákra küldött összegek visszapattantak, vagy az elvártnál hosszabb ideig tartott, míg megérkeztek a frissen beüzemelt euró alapú számlákra.
A cég mindeközben új tőkebevonási körre készül, illetve szolgáltatásokat indít. A mostani meghibásodás miatt valószínűleg a startup lét diktálta tempót okolhatják az ügyfelek.
Szólj hozzá