12,8 millió dollár összekalapozásával zárult a Pebble okosóra Kickstarter kampánya. Ennyi pénznek a legtöbb cég örülne, a Pebble vezetőinek mosolya azonban nem feltétlenül őszinte.

(fotó: Pebble)
A 2012-ben a Kickstarteren indult okosóra cég minden évben közösségi finanszírozási kampányban mutatja be az új modelljeit. A tömeg közvetlen támogatására valószínűleg már rég nincs szükségük a cég működtetéséhez, de remek elővételi lehetőség, ráadásul ingyenreklám is. Idén azonban jóval kevesebb pénz jött be, mint a megelőző évben.
2015 februárjában egy hét alatt lépte át a Pebble akkori kampánya a 10 millió dollárt, és 20 millió dollár felett ért véget.
Az eredmény nem jelenti a cég végét: most rendeltek meg tőlük egy vagon okosórát a rajongóik. A VentureBeat azzal magyarázza az alacsonyabb eredményt, hogy a korábbi vásárlók elégedettek lehetnek a korábbi órájukkal, és nem cserélték le.
A mostani kampány során hetvenezer példány kelt el az új, fitneszfunkciókkal is rendelkező Pebble-órából, és 20 ezret vettek a cég új termékéből, a hangvezérelt, futáshoz fejlesztett zenelejátszóból.
Szólj hozzá