Öt évvel meghosszabbította a Moven a TD Bankkal kötött partneri szerződését. Ez várhatóan a következő két évben húszmillió dollárt hoz a cég konyhájára.

(fotó: Moven / Facebook)
A Brett King által alapított és vezetett Movenről korábban már megírtuk, hogy a saját lábakra állás nem igazán jött be a cégnek. Önmagában kevés volt egy okos spórolássegítő app ahhoz, hogy ügyfeleket toborozzon. A parnterségekkel viszont elindult a nvekedés útján. A meghosszabbított szerződés is ezt erősíti meg.
Az első kilenc hónapban a TD Bank 850 ezer ügyfele regisztrált a TD MySpend néven futó, a Moven technológiáját használó pénzmenedzsment szolgáltatásba.
Az appot használó ügyfelek 4-8 százalékkal csökkentették a kiadásaikat
– mondta Rizwan Khalfan, a TD digitalizációért felelős vezetője.
Brett King a szerződés aláírása kapcsán azt nyilatkozta, hogy gyorsan rájöttek, hogy nem tudnak több országban milliónyi felhasználót toborotni a saját erejükből. A startup úgy tudott skálázódni, hogy megfelelő partnereket választ. Az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban egyelőre partner nélkül próbál boldogulni a Moven.
Szólj hozzá