Bár a Revolut továbbra is küzd azért, hogy a brit banki engedélyt megszerezze, a vállalat márkaértéke ennek ellenére növekedést mutat.

A Kantar, egy globális márkakutató intézet minden évben kiadja az Egyesült Királyság legjelentősebb márkáinak listáját. Ebben az évben a Revolut a 13. helyen szerepel, ami két helyezésnyi javulást jelent az előző évhez képest. A Kantar szerint a Revolut, mint brand több mint 5 milliárd dollárt ér.

Az új lista alapján a Revolut az Egyesült Királyság harmadik legértékesebb pénzügyi márkája, csak az HSBC és a Barclays előzi meg. Előbbi a lista a második, míg utóbbi a tizenegyedik helyén szerepel. A Revolut az egyetlen fintech cég, mely a top 15 között szerepel. A felmérés a pénzügyi adatokon kívül mély ügyfélkutatási eredményeket is elemzett, így kínálva egy átfogó képet az Egyesült Királyság legnépszerűbb márkáiról.

A fintech cég nyolc országban – beleértve az Egyesült Királyságot is – elnyerte a „Kiváló munkahely” minősítést. A díjazás idején a vállalat világszerte 7500 főt foglalkoztatott, leginkább az Egyesült Királyságban, Indiában, Portugáliában és Lengyelországban.

 

(Forrás: fintech.hu)

(Címlapkép: Depositphotos)


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?