A Nubank, Dél-Amerika fintech csillaga, két fontos partnerséget jelentett be, amelyeknek köszönhetően webáruházi és utazási szolgáltatásokat is kínálni kezd, építve ezzel mobilalkalmazásának kínálatát – mintha csak a Revolut példáját követné, egyfajta szuperapplikációt hozva létre.
A 2013-ban indult hitelkártya startupból mára Brazília negyedik legnagyobb bankja lett a Nubank, és már több mint 85 millió ügyfelet szolgál ki Latin-Amerikában különböző alapvető banki termékekkel és szolgáltatásokkal, valamint egyedi megoldásokkal, amelyek meglepőek a hagyományos pénzügyi szolgáltatók körében. Az innovatív megoldások terén két új partnerséget is bejelentett az elmúlt héten.
Egyikük a Casas Bahia, egy brazil kiskereskedő, amely mostantól a Nubank online vásárlási platformján is forgalmazza termékeit. A partnerségnek köszönhetően a felület kínálata bővül háztartási készülékekkel, okostelefonokkal, elektronikai eszközökkel és játékokkal.
Az e-kereskedelmi együttműködés finomodik azzal, hogy a vásárlások végösszegét a felhasználók kamatosan 24 részletre, vagy kamatmentesen 10 részletre oszthatják fel, ha a NuPay fizetési szolgáltatást használják.
Másik új partnerük a Hopper, egy utazási szolgáltató. A Hopper repülőjegy-, szállás- és bérautófoglalást kínál ügyfeleinek. Mostantól ezek a szolgáltatások a Nubank mobilalkalmazásán keresztül is elérhetőek. Különösen figyelemre méltó, hogy a kínálat nemcsak a lakossági ügyfeleket célozza, hanem nagy hangsúlyt fektetnek az üzleti utazásokra is.
A Nubank erőfeszítései világosan mutatják, hogy céljuk a szuperapposodás. Európában ezt a hozzáállást főleg a Revolutnál lehet megfigyelni. Az a tény, hogy a brit központú neobank szintén rendelkezik e-kereskedelmi és utazási megoldásokkal, jól szemlélteti ezt a trendet. Külön érdekesség, hogy a Revolut májusban belépett a brazil piacra, így most már közvetlen versenytársa a Nubanknak.
Szólj hozzá