Előfizetős modellre vált a hűségpontos rendszerről az Uber. A hír nem érinti közvetlenül a magyarokat, hiszen az országban nem szolgáltat a fuvarszervező cég, de trendként rendkívül érdekes.
Az Uber 2018 óta futtatott olyan hűségprogramot, amelyben a taxikkal utazó vagy az Uber Eatstől ételt rendelő ügyfeleket hűségpontokkal jutalmazta. Ezeket a pontokat későbbi utakon elhasználható kedvezményekre lehetett beváltani.
Tavaly novemberben a cég elindította az Uber One szolgáltatását, amely havi 10 dollárért vagy évi 100 dollárért biztosított hasonló kedvezményeket. Például ingyenes kiszállítást a 15 dollárnál drágább étel vagy a 30 dollárnál drágább bevásárlások esetében.
A cég most arról értesítette az ügyfeleit, hogy a régi hűségpontos rendszerben augusztus végéig gyűjthetnek pontokat. Majd pedig október utolsó napjáig használhatják fel azokat. November elsejétől pedig megszűnik a program.
A cég nem válaszolt azokra a kérdésekre, hogy miért alakítja át a kedvezményrendszerét. Az viszont elsőre látszik, hogy az előfizetős kedvezményprogramból sokkal tervezhetőbb módon lesz bevétele. Illetve valószínűsíthető, hogy az előrejelzések szerint a bevételek is növekedni fognak.
Szólj hozzá