
Már dolgoztak a képernyő alján megjelenő gombon, amivel a felhasználók adakozhattak volna böngészés közben a kedvenc szerzőiknek, oldalaiknak. 0,25 és 5 dollár között lehetett volna osztani a borravalót, de visszavonták az egészet, hogy más helyekre pozicionálják a fejlesztők erőforrásait – írja a TechCrunch, akik képeket is szereztek a Google el nem készült funkciójáról.
Észrevettük, hogy nincs olyan bizniszmodell, ami minden oldalnak megfelelne, új technológiákat bevezetni pedig elég sok nehézséget jelent. A Funding Choices viszont jól működik, annak a tökéletesítésén továbbra is dolgozunk, hogy a szerzők pénzhez juthassanak.
A Google már régóta próbál megoldást találni arra, hogy a gyakran szűkölködő tartalomgyártók pénzhez jussanak, viszont eddig semmi sem működött hosszútávon. 2011-ben bevezették a Google One Pass-t, amivel fizetőkaput lehetett állítani az oldalak elé, de ez egy évvel később befuccsolt. 2014-ben elindult a Google Contributor, ami egy összegért cserébe leszedte az oldalról a Google-reklámokat, ez két évig húzta. 2018-ban elindult a Google Subscribe, amivel egyszerűen lehet pénzt szedni a prémium tartalmakért, ez még fut, egyelőre viszont nem ért el átütő sikert.
Szólj hozzá