
Az ingyen háromezer forint és kisebb mértékben az Apple Pay adta el a magyaroknak a Revolutot – mondta el előadásában Farkas Anikó, a SentiOne szöveganalitikai cég kommunikációs specialistája az Internet Hungary konferencián.
Idén január óta 746 cikk született a fintechről és 5015 különböző netes helyen említették. Ráadásul ezeknek a beszélgetéseknek a kontextusa jellemzően pozitív. A Revolut ugyanúgy love brandnek számít Magyarországon, mint az Apple.
A lassú, de kitartó növekedési görbe akkor kezdett meredeken felfelé ívelni, amikor a cég háromezer forintot kezdett fizetni a felhasználóinak egy ajánlásért. Ekkor az emberek maguk váltak a Revolut eladóivá, rábeszélték ismerőseiket, hogy regisztráljanak ők is. Egy-egy a Facebookon amúgy kicsinek számító oldal akár 5-600 követőhöz is eljuttathatta a saját regisztrációs linkjét.
A kommunikációs szakember előadását árnyalta kicsit az NRC piackutató cégtől érkező Molnár Zoltán előadása. A kutató a fintech és azon belül a Revolut hazai helyzetét mérte fel. Ebből az derült ki, hogy komoly gyanakvás van még a potenciális magyar felhasználók fejében a fintech céggel kapcsolatban. Erre pedig ráerősítenek olyan, korábban előnynek gondolt szolgáltatások, mint a beépített kriptopénz kereskedelem.
Szólj hozzá