Megtörtént az MKB Bank digitális átállása – tudatta a sajtót közlemény útján a pénzintézet.

Az új, modern alaprendszer nyújtotta szolgáltatások fokozatosan épülnek be a bank mindenapi működésébe. A bank arra is felhívta a figyelmet, hogy a megnövekedett érdeklődés miatt ügyfélszolgálati és kommunikációs csatornái a megszokottnál nehezebben lesznek elérhetők. A bank azonban arra törekszik, hogy a rendszercsere időszaka a lehető legkevesebb kényelmetlenséggel járjon az ügyfelek számára. A bank a 2016-os évben kezdett el arról beszélni, hogy a régi bank alaprendszer nagyban korlátozza a modern szolgáltatások bevezetését. Például csak nehézkesen vagy egyáltalán nem lehet rá a PSD2 irányelvnek megfelelő API-t építeni.
A banki rendszer átállítása több lépcsőben történt és durván egy hete tart. A teljes rendszercsere hol csökkentett funkcionalitással, hol pedig bankszünettel járt együtt. A bankkártya szolgáltatás azonban a szünnapokon is üzemelt. A csere sikerét némiképp árnyalja, hogy a bank ügyfelei a Facebookon még kimaradó szolgáltatásokra és hibaüzenetekre panaszkodnak. Kérdéseinkkel megkerestük az MKB-t, válaszaikkal hamarosan frissítjük a cikket.
Szólj hozzá