AZ USA-val szemez a brit neobank, de ahhoz, hogy megvesse a lábát, nem ártana, ha előbb keresne némi pénzt.

Mutatnak arra jelek, hogy az idei év egyik nagy trendje a terjeszkedés lehet. Több startupról hallottuk már, hogy új piacok meghódítását tűzte ki 2018-ra. A legújabb hírek szerint a brit Monzo neobank is egy nagy ugrásra készül, a tárgyalások korai szakaszában van az Egyesült Államok pénzügyi szabályozójával.
Tom Blomfield, a cég vezetője szerint tapogatózó, ismerkedő fázisban van a Monzo terjeszkedési projektje. Emellett azonban már gondolkodnak azon is, kiket szeretnének a cég amerikai leányvállalatánál látni.
„Az Egyesült Államok nagyon vonzó piac számunkra. Hatalmas piaci lehetőséget jelent az, hogy az elmúlt nagyjából tíz évben nem indult új bank” – mondta Blomfield a CNBC-nek nyilatkozva. A Monzo vezetője ezután a neobankok szokásos fegyvertárát, a modern szoftvert, felhasználóbarát folyamatokat, kényelmes mobilos appot sorolta fel olyan megoldásokként, amelyekkel labdába tudnak rúgni az amerikai piacon.
A Finextra kevésbé optimista a cég gyors piacnyitásával kapcsolatban. A lap szerint a brit neobanknak előbb profitábilissá kell válnia, hogy ilyen lépést tehessen. Ez pedig nem várható 2019 vagy 2020 előtt.
Szólj hozzá