Pharrell Williams, a fura kalapok közismert rajongója, aki civilben producer és popsztár, új izgalmas munkát kapott. Ő lesz az American Express platina kártyájának a kreatív igazgatója.

Pharrell Williams, a fura kalapok közismert rajongója, aki civilben producer és popsztár, új izgalmas munkát kapott. Ő lesz az American Express platina kártyájának a kreatív igazgatója. Hogy ez mit jelent? Megpróbáljuk megfejteni.

Pharrell Williams
(Fotó: MARTIN BUREAU / AFP)
(fotó: MARTIN BUREAU / AFP)

Korai karácsonyi meglepetésként jelentette be a harmadik legnagyobb kártytársaság, hogy Pharrell Williamsszel fognak együtt dolgozni. A sztárnak az évi 450 dolláros, azaz 135 ezer forintos, kártyadíjú Platinum kártya arculatát kell valahogy felráznia. A Nerdwallett szerint a kártya szolgáltatáscsomagja már most is meggyőző – legalábbis azoknak, akik az első három hónapban el tudnak róla költeni egymillió forintot. Ezt próbálják fiatalosabbá, divatosabbá tenni Williamsszel, aki már amúgy is szerepelt az Amex gáláján.

Most már joggal énekelheti Pharrell, hogy Happy.

A sztár várhatóan nem csak a márka szóvivőjeként fog dolgozni. Nagy kihagyott lehetőség lenne, ha csak a legdrágább bankkártya arcaként használnák Williamst. Az Amex nyilatkozata arra utal, hogy ezt ők is nagyon jól tudják.

Természetes választás volt. Ha Pharrellre gondolunk, a zenész jut eszünkbe, de több, mint előadóművész. Producer, művész, dizájner is. Látnoki szemlélettel rendelkezik, és területek – zene, művészet, film, technológia – egész sorához van köze.

Szóval, ha a konzervatív küllemű Platinum kártya külleme nem is fog megváltozni, a szolgáltatások között hamarosan feltűnhetnek azok, amiket már Williams emelt be. A sztár pedig azt nyilatkozta, hogy sokkal hangsúlyosabbá akarja tenni a jótékonysági lehetőségeket. Nem csak a tagok számára elérhető művészeti és zenei események számát fogja növelni.

Sztárok máshol

Hírességet felkérni egy-egy márka vagy termékcsoport kreatív emberének régi trükk. Vannak márkák, amelyek rosszul választottak. A Blackberry a cég történetének egy olyan szakaszában próbált menőbbé válni Alicia Keyes bevonásával, amikor erre már nem volt sok esélye. De a Polaroidról sem mondhatjuk el, hogy Lady Gaga izgalmasabbá tette. Érdekes módon az utóbbitól a teljesen sztármentes Fuji le is nyúlta az azonnal elkészülő bulifotók piacát.

Nem minden együttműködés ennyire lelombozó. Will.i.am ugyan nem tette gyorsabbá az Intel procesossorait – nem is nagyon szorultak rá. Viszont az a videó, amiben a sztár az Intel házi jövőkutatójával beszélget, és megállapítja, hogy a Harry Potter varázslatai olyanok, mint az appok, az örök. Már ezért megérte leültetni a két figurát egymás mellé.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?